life, family, etc @ nashizz.blogspot

nashizz's blog for cerita-cerita, jalan-jalan, makan-makan, main-main, apa-apa, suka-suka, saja-saja

Dah lama tak berkesempatan untuk update blog ni. Banyak sangat kerja nak kena buat dalam beberapa minggu ni. Lagipun aku baru dapat bos baru. So tak banyak masa nak update blog even waktu rehat.

So untuk melegakan ketegangan itu, Sabtu lepas, aku dan isteri pergi la jalan-2 kat area Subang Jaya & USJ. Beli hadiah untuk anak-anak kengkawan yang akan dtg ke rumah next week. Ada birthday party! Sambil2 tu beli gak mainan untuk anak2 aku tu. Kang jeles plak.

Dah penat meronda and selesai shopping kitorang terasa nak mkn, tapi mkn dimana ye? Wife aku gi google la bila kami teringat satu tempat makan kat USJ yg ade murtabak Singapore dlm JJCM tempohari. Akhirnya jumpa, Restoran Victory namanye. Time tu dah kul 4 ptg pun, kira minum & makan petang la ni. Restoren ni kat area... Taipan USJ tak silap. Tak jauh dr The Summit.

Masa sampai tu pelanggan kira cam takde lg...maybe dah selesai lunch time la kut, kira ptg tu kami berdua la 1st customer yg datang. Apalagi pun duduk la ikut sukahati..coz meja mana2 kosongkan.

Dah duduk kitorg pun order la..murtabak kambing, ayam, sup tulang merah, air bandung soda & nescafe ais.

Nilah buktinya:

air yang diminum
murtabak singapore - kambing & ayam
sup tulang merah..ermm bukan taste aku..tapi 1st time kan..nak cuba gak



sebelum



sesudah...wp bkn taste kita..tapi abis gak hehe..


aku tak berapa pasti..nape dibagi timun with sos ni...makan dgn murtabak...x jamah pun


Sekian..JJCM kali ini




0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker